Hozott isten vagy bármi más ...

Sziasztok!

 Először is engedjétek meg hogy előrebocsássam: Ez itt nem egy oktató blog, sokkal inkább amolyan kézikönyv, segítség, olvasmány. Nem akarom hogy az egész kötött, keretek közé szorított tanítás jellegű írás legyen. Azt szeretném, ha itt mindenki találna magának csemegét, és amikor olvassa a bejegyzéseket, akkor azt mondja hogy "hűű, ezt nem is tudtam" vagy hogy "azta, ilyen van?" vagy "jé, én is így szoktam". 

 

Nem vagyok profi, és nem vagyok hivatásos író vagy blogger sem. Egy egyszerű játékos vagyok, aki az frpg világát már közel  s távol 11 éve koptatja. Belegondolni is szörnyű, milyen öreg vagyok már, és mennyire régen űzöm ezt az ipart. Azért elég durva nem? 11 év... csak úgy elrepült. Elképesztő milyen gyorsan megy az idő, ha az ember azt csinálja amit szeret, nem? Na, hát nekem sem tűnt ez ennyire hosszú időnek. 

 

Szóval arra bíztatok mindenkit hogy kérdezzen, javasoljon, szóljon hozzá. Nem vagyok egy mindent megmondó "én akkor is jobban tudom" ember, és érdekel a komment szekció, hogy ki mit tenne hozzá egy-egy bejegyzésemhez, gondolatomhoz, mert nyilván lesz olyan hogy valamit kihagyok, kifelejtek vagy csak nekem nem releváns, és ezért nem is foglalkozok vele hogy leírjam. 

 

Természetesen ez egy induló kezdeményezés, és szívesen veszem ha bárkinek lenne gondolata, ötlete amit szeretne hogy megjelentessek itt. Igyekszem cimkékkel rendszerezni a gondolataimat és igyekszem különféle fórumokat is bemutatni. (Nem, nem lejárató kampány senki ellen!) 

 

 Első bejegyzés kapcsán még szeretnék egy pár pontot összeszedni hogy mikről is akarok beszélni itt. Ha esetleg ismételném magam, rá se ránts, hisz az ismétlés a tudás atyja. 

 

  • Mi az az frpg? Kifejezések, amiket nem árt ha ismerünk.
  • Milyen világok, fórumok vannak?
  • Mit csinálhatok, mit nem? Ki vagyok én az oldalon?
  • Karakteralkotás nagykönyve (Névválasztás, regisztráció, alapadatok, küllem, jellem, történet, egyéb)
  • Reagok, játékok, plotok.
  • RT, NRT játékmódok
  • Kalandmesélések, modulok
  • Keresett karakterek világa
  • Karakter és user kapcsolata
  • A karaktert, játékot ihlető tényezők
  • Fórumokról ismertető, kedvcsináló
  • Játékosokkal való kérdezz-felelek, interjú 
  • Érdekességek és különcségek, vitaindítók
  • Minden más, amire lesz igénye az olvasóknak.

 

Első lélegzetvétellel ennyit szerettem volna mondani. Ami még fontos, nem csak itt értek el, az oldalon, kommentben hanem emailekre is szívesen válaszolok. Írjatok bátran a musashi.nanbaka@gmail.com email címre. 

T'chááááá ~

DF